środa, 21 października 2015

Dzień 1428.

Czas leci jak szalony, dalej siedzę w domu. Nastała kolorowa jesień, którą bardzo lubię. Marzą mi się spacery przy zachodzie słońca, gdy zapada zmrok.. Ale nie mam z kim. :v Mogłabym iść z przypadkową osobą ale to zepsułoby cały magiczny urok. Żadna pora roku nie wywiera na mnie takich fantastycznych emocji prócz jesieni i zimowych nocy gdy spada z nieba biały, lekki puch. <3
Cieszę się, że moje urodziny są w listopadzie. Pamiętam, że dwa lata temu w ich dzień była wspaniała, słoneczna pogoda. Niespodziankę zrobił mi znajomy z cabala, gdy o 7 rano przyjechał pod mój dom, oprowadziłam go przy okazji po mieście. Szliśmy uroczą alejką zasypaną liśćmi każdego koloru, z dala od szumu, miasta, hałasu. W sumie to napisałabym, że dzięki temu panowała romantyczna aura.

Ale się rozmarzyłam.

Kurczę, chciałabym poznać osóbkę na wzór Iśki czy Marka tylko niepałającej silnym uczuciem do mnie. Potrzebuję jakąś osobę z którą będę mogła sobie pogadać, porozkminiać coś. Jeeeeeeeeju, jak brakuje mi tego. Kochałam ich bardzo, ale to bardzo mocno. o.o Teraz bym "znów nie narzekała", że ślęczę cały dzień w domu.








2 komentarze:

  1. Uh a ja nie znoszę jesieni i zimy. Łapie mnie wtedy jakaś deprecha ;/ Zimno, mokro, przez większość dnia ciemno, nic się nie chce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesień ma swoje uroki i pomimo tego, że czasem jest szaro i deszczowo, to nawet w tych spadających kropelkach wody z nieba można odnaleźć radość. Lubię w tej porze roku to, że mimo ponurej aury pogodowej, liście na drzewach mienią się różnymi kolorami i starają się rozpromienić dzień swoją wyjątkowością. Również lubię jesienne spacery, w dodatku wtedy, kiedy dmucha mi w plecy taki jesienny, ciepły wiatr, który pcha mnie do celu, w którym zmierzam. Każda z pór roku ma coś w sobie i każda kocham za coś innego. I w kazdej z nich może złapać mnie chandra, nawet w najbardziej promiennym dniu lata.!
    A kogoś do spacerów mam nadzieję, że znajdziesz. Kto szuka, ten zawsze się doszuka :) Oby prędzej niż później, życzę Ci tego.

    OdpowiedzUsuń