wtorek, 5 listopada 2019

Dzień 2925.

Za tydzień znów urodziny. Przeglądając poprzednie posty mam wrażenie jakby to wszystko wydarzyło się chwilę temu, a prowadzę bloga już 8 lat. Z każdym kolejnym widzę, że się zmieniam. Jednak nie o tym chciałam pisać. 
Oczywiście znów wszystko wyszło nie tak jak powinno.. ale w końcu los się do mnie uśmiechnął! Długo nie musiałam czekać na konflikt ze współlokatorem. Nie podobało mu się, że jaram choć doskonale o tym wiedział. Sam ze mną nie raz palił. Posunął się do kontrolowania w jakim stanie wracam do domu, a nawet przyznał do grzebania w rzeczach. Było mi bardzo przykro, bo wiedział w jakiej jestem sytuacji, a poniosłam ogromne straty finansowe przez niego i jego dziewczynę. Miałam jechać za granicę ale za ich namową zostałam. Ostatecznie wyszło tak, że zostałam oszukana i musiałam szukać nowego mieszkania. Na szczęście wszystko się dobrze ułożyło i po prawie dwuletniej tułaczce mieszkam wraz z partnerem w naprawdę bardzo dobrych warunkach. Podjęliśmy drugą pracę, by odkuć się finansowo i załatwić wszystkie zaległe sprawy. Nie brakuje mi niczego, a nawet mam więcej niż oczekiwałam. Jestem naprawdę szczęśliwa i to w mieście do którego byłam bardzo negatywnie nastawiona. Od miesiąca ćwiczę na siłowni, nie piję alkoholu. Nie chodzę na imprezy, wolę spędzić czas z chłopakiem.  Brakowało mi prywatności i swobody. Paru znajomych czasem dogryza, że jesteśmy jak "papużki nierozłączki" ale nam to odpowiada, nie nudzimy się w swoim towarzystwie.


P.S. Mama nie odzyskała praw rodzicielskich nad siostrą.




3 komentarze:

  1. Cieszę się, że choć troszkę u ciebie jest lepiej. Trzymaj się ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy chciałbyś dołączyć do bractwa iluminatów, aby stać się bogatym i sławnym oraz zarabiać 1 milion dolarów jako nowy członek i 500 000 dolarów miesięcznie? jeśli tak, wyślij wiadomość do naszego czcigodnego Wielkiego Mistrza (Lorda Christophera) poprzez inicjację online.
    Wszyscy dzwonią, ale niewielu lub skontaktuj się z e-mailem! Johnmark4074@gmail.com lub whatsapp us +2340933667873

    OdpowiedzUsuń